tisdag 11 september 2007

Egen företagare på heltid!

Så har det äntligen blivit av!

Jag har drömt om att bli egen företagare i många år. För fyra år sedan bestämde jag mig för att starta ett företag och sälja bärsjalar. Det var ursprungligen tänkt att bara bli ett övningsföretag. Sedan skulle jag syssla med något annat. Men jag såg behovet av att få ut bärsjalar på den svenska marknaden, och det i kombination med mitt intresse för både barn och tyger, gjorde att det här kändes som helt rätt att prova på det här till att börja med.

I drygt fyra år har jag drivit företaget vid sidan av annat arbete och mammaledighet. Och nu äntligen har "övningsföretaget" blivit ett heltidsföretag! Det är mycket tack vare all uppskattning vi har fått från våra kunder och kursdeltagare som det här har blivit av. Det har varit så roligt att jag bara har fått mersmak hela tiden. Så ett stort och varmt tack till alla er föräldrar och andra som har varit i kontakt med oss under åren! Vi är så glada att vi har fått träffa er!

Inga kommentarer: